duminică, 23 martie 2008

The Bucket List


Niciodata nu mi-a placut sa vad un film prin prisma tehnicii regizorale, a recenziilor bune sau rele etc. Mi-a placut latura `umana` a unui film... `The Bucket List` e un film frumos. E drept ca suna sec si tamp, dar asa e. E vorba despre doi necunoscuti ce se intalnesc intr-un salon de spital - ambii diagnosticati cu cancer. Fac o lista cu tot ce isi doresc sa faca inainte de moarte si... fac...
Nu mi-as face asa o lista... Probabil as fi prea las sa o duc la capat... Ma gandesc ce ma va `mangaia` in zilele alea? Credinta in Dumnezeu? Dumnezeu? Prietenii? Familia? Nu stiu ce as prefera... In mod clar insa mi-ar placea sa se gandeasca cineva la lista mea si sa o faca in locul meu - pentru mine. Mi-ar placea sa stiu ca un om imi este atat de indatorat incat sa se gandeasca la ce lista as fi facut eu si sa o duca la capat...

Niciun comentariu: