luni, 21 aprilie 2008

2008 - Anul Jubiliar al Sfintei Scripturi si al Sfintei Liturghii

UPDATE: vezi AICI bibliografia propusa pt. subiect.
Conferinta pastoral-misionara semestriala din primavara lui 2008 va avea tema `2008 - Anul Jubiliar al Sfintei Scripturi si al Sfintei Liturghii`, cu urmatoarele subpuncte:
1. Prezentarea in mod distinct a Sfintei Scripturi si a Sfintei Liturghii in viata Bisericii;
2. Sfanta Scriptura in cadrul Sfintei Liturghii ca text si veneratie;
3. Sfanta Scriptura in compunerea textelor liturgice;
4. Conexiunea dintre Sf. Scriptura si Sf. Liturghie in cultul Bisericii Ortodoxe in general si in cadrul Bisericii Ortodoxe Romane in special. (cf. hotararii nr. 830/12.03.2008 a Sf. Sinod al BOR)

Vad legatura cu Liturghierul lui Macarie din 1508...

4 comentarii:

danicutu2002 spunea...

hristos a inviat!
spune-mi si mie te rog cum ai reusit sa pui calendarul crestin ortodox care sa arate in fiecare zi sfantul din proloage

PS: referitor la tema conferintei, ar fi interesant sa prezinti mai multe teme, idei din care sa rezulte titlul: istoric,generalizare...etc

felicitari pentru blog!mult succes si astept sa imi dai si mie ideea cu calendarul.
danielstoica1@gmail.com

Anonim spunea...

Hristos a inviat!Ma numesc Miron Elena(eventual tiza d-voastra...)si am gasit bibliografia pentru conferinta care o gasesc utila si interesanta .Il ajut pe sotul meu sa pregateasca lucrarea cu aceasta tema ,pentru conferinta preoteasca si va rog sa imi trimiteti daca aveti si daca binevoiti, si alte materiale...eventual in format electronic.Va multumesc anticipat si va doresc succese in tot ce intreprindeti in activitatea d-voastra.

Anonim spunea...

@Miron Elena:
Adevarat a inviat! Din pacate nu am strans inca o bibliografia pt. subiect. Multumesc pt. urari.

Anonim spunea...

D-NA MIRON ELENA... A FACUT SOTUL DUMNEAVOASTRA CONFERINTA???? SI EU MA PREGATESC PENTRU SAPT. VIITOARE. PUTETI SA MA AJUTATI???? SCUZE CA AM SCRIS CU CAPS.... ASTEPT LA nicutrica@yahoo.com